NBD garanciák
A ANAFRA szerverekhez kiterjesztett NBD (next-business-day) garanciát biztosítunk. Jelenleg több száz szerverre vállalunk pl. on-site rendszerű (az ügyfélnél) garanciát a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és más európai országokban.
Garancia neve |
Garancia időtartama |
Kapcsolat |
A garancia ismertetése |
Kiterjesztett |
3 - 5 év |
8/5 |
A reklamáció menete az Általános Szerződési Feltételekben rögzített feltételeknek megfelelően zajlik. |
NBD hivatalos szervizközpontban |
2 - 5 év |
8/5 |
Szervizbeavatkozás a hiba bejelentését követő következő munkanapon, amelyet szervizközpontunkban végzünk. |
NBD on-site |
2 - 5 év |
24/7 |
Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő munkanapon, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. |
NBD on-site for IT |
2 - 5 év |
24/7 |
Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő munkanapon, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás elsősorban informatikai szakemberek számára készült, és az ügyfél oldalán technikus aktív részvételét igényli. A szolgáltatás előnye a napi 24 órás telefonos elérhetőség, amely lehetővé teszi a hiba azonnali diagnosztizálását, ezáltal biztosítva a tartalék alkatrészek megfelelő kiválasztását a hatékony megoldás érdekében. |
Mission critical for IT |
2 - 5 év |
24/7 |
Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás elsősorban IT szakembereknek szól, és az ügyfél aktív közreműködését igényli. |
Mission critical 4h for IT |
2 - 5 év |
24/7 |
Szervizkiszállás a hiba elhárítása a bejelentést követő 4 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás elsősorban IT szakembereknek szól, és az ügyfél aktív közreműködését igényli. Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás nem igényel semmilyen ügyfél általi beavatkozást. |
Mission critical for EU |
2 - 5 év |
24/7 |
Szervizkiszállás a hiba bejelentését követő 24 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás nem igényel semmilyen intézkedést az ügyfél részéről. |
Mission critical 4h for EU |
2 - 5 év |
24/7 |
Szervizkiszállás a hiba elhárítása a bejelentést követő 4 órán belül, az ügyfél által választott helyszínre, az egész ország területén. A szolgáltatás nem igényel további ügyfél általi beavatkozást. |